زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





بهترین نیستیم اما جزو بهترین هایم...
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 232
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 292
عضویت: 16 /10 /1397


​چرا هتل ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟

امروزه مسئله امنیت در هتل ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به اسن دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل های مکانیکی درزدی و گم شدن اشیا در هتل ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.
اما شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که به چه دلیل امنیت قفل کارتی و هتلی بیشتر از قفل های مکانیکی است؟ و قفل کارتی چه ویژگی هایی دارند که باعث شده تمامی هتلداران به سمت استفاده از این قفل ها کشیده شوند؟ در این نوشته شما را با برخی از مهمترین ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خرید و استفاده از این قفل ها را دارید بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.
یکی از مهمترین ویژگی های تمام قفل الکترونیکی ها این است که گزارش کاملی از تردد درون اتاق را مشخص میکنند. یعنس با توجه به کارتی که به مسافران داده میشود میتوان مشخص کرد که چه فردی در چه زمانی وارد اتاق شده است.
با استفاده از این قفل ها میتوان برای افراد مختلف مانند کارکنان هتل و مسافران دسترسی های مختلفی را تعیین کرد، این کار میتواند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری نماید.

چهارشنبه 08 خرداد 1398 - 16:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
soolltani آفلاین



ارسال‌ها : 129
عضویت: 14 /9 /1399
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE چرا قفل کارتی هتلی از کلیدهای سنتی بهتر هستند؟
در دنیای مدرن همه ی ما به دنبال راهی هستیم تا امنیت را بالا ببریم و هزینه ها را هم کاهش دهیم؛ اگر شما هتلدار هستید یکی از راه هایی که می توانید به این هدف برسید استفاده ازقفل کارتی هتلی است که هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و هم کارایی کارکنان هتل را بالاتر می برد.با اینکه کلیدهای سنتی هم در را باز و بسته می کنند ولی یکی از مشکلات اصلی اینست که حمل کلید کار سختی است ولی در مقابل حمل کارت در داخل کیف پول و به راحتی امکان پذیر است.
وقتی کلید هتل را گم کردید باید برای دریافت کلید جدید مصیبت زیادی را تحمل کنید و قفل ها را هم عوض کنید. در مقابل، قفل های کارتی به راحتی برنامه ریزی می شوند و در صورت گم شدن می توان قفل ها را مجدد برنامه ریزی کرد.

شنبه 20 دی 1399 - 09:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با سایت فریاد حق به روزترین وب سایت اسلام,مذهبی به روز باشیم...

تماس با ما | ​چرا هتل ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS