زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 4:23 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





بهترین نیستیم اما جزو بهترین هایم...
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 37825
نویسنده پیام
sabajalalvand73 آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضویت: 24 /5 /1397

تشکر شده : 1
خلاصه داستان لی لی حوضک
خلاصه داستان لی لی حوضک : انیمیشن لی لی حوضک که مضمونی تربیتی داشت با کارگردانی و نویسندگی وجیه‌الله فردمقدم در سال ۱۳۷۱ ساخته شد که پویانمایی آن بر عهده وجیه الله فرد مقدم و فرخنده ترابی بود.
خلاصه ی داستان
خلاصه داستان لی لی حوضک اینگونه بود که جوجه به دنیا می آید و به دلیل بی تجربگی هایش به داخل حوض می افتد. مرغ و خروس برای اینکه جوجه را نجات بدهند از دیگر حیوان ها کمک درخواست کردند اما همه ی حیوان ها به فکر مشکلات خودشان می باشند. تا اینکه در نهایت نگرانی ها و ناامیدی ها ، امید نجات از راه می رسد.
حیوانی که این جوجه را نجات میدهد ، بز است. او بر خلاف دیگر حیوان ها در مشکلی که برای جوجه اتفاق افتاده است احساس مسئولیت می کند و سعی می کند تا دیگر حیوان ها را برای نجات جوجه فرا بخواند. حیوان های دیگر که تحت تاثیر بز ، سعی می کنند تا به جوجه کمک کنند و شروع به ساخت قایقی می کنند که در نهایت جوجه را از حوض بیرون می کشند.
اینکه بز به عنوان ناجی در این داستان است می توان به نقش بز کوهی به عنوان نماد ایران باستان اشاره کرد.معمولا در انیمیشن ها تکنیک ها دیده می شوند ولی محتوا اهمیت زیادی در انیمیشن مقدم داشته است و به عقیده او ، محتوا باید همسوی تکنیک ها قرار بگیرند. انیمیشن لی لی حوضک ، با تکنیک کات اوت تولید شده است و در واقع سبک این نوع انیمیشن در انیمیشن های ۲ بعدی جایی گرفته است و ویژگی این انیمیشن سادگی اش می باشد.
همانطور که پیش تر بیان کرده ایم ، وجیه‌الله فردمقدموجیه‌الله فردمقدم از دسته کارگرانی بود که افزون بر تکنیک ، اهمیت ویژه به محتوا داده است و در واقع انیمیشن لی لی حوضک از کنار هم قرار گرفتن تکنیک و محتوا به نمایش گذاشته شده است.

روز با تو

منبع:http://roozbato.com/synopsis-of-leila-houzak/

چهارشنبه 07 شهریور 1397 - 10:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sabajalalvand73 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: subf2m &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با سایت فریاد حق به روزترین وب سایت اسلام,مذهبی به روز باشیم...

تماس با ما | خلاصه داستان لی لی حوضک | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS