زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 5:20 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





بهترین نیستیم اما جزو بهترین هایم...
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 275
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 292
عضویت: 16 /10 /1397


قفل هوشمند چیست؟
قفل هوشمند وسیله ای است که با استفاده رمز عبوری، کارت، اثر انگشت، کلید و تلفن همراه می توان آن را کنترل و درب را باز نمود. در این بین کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه مزیت هایی مانند باز و بسته کردن درب از هر جای دنیا، جلوگیری از پشت درب ماندن دوستان و آشنایان در صورت حضور نداشتن در منزل، باز کردن درب با دستانی پر و بدون دردسر و … به دنبال خواهد داشت.
دلایل استفاده از قفل هوشمند
دلایل زیادی برای جایگزینی قفل های قدیمی با قفل دیجیتال وجود دارد؛ اما شاید دلیل اصلی آن استفاده از تلفن همراه برای کنترل درب ورودی باشد. کنترل ورود و خروج افراد مختلف، تشخیص نفوذ غیر مجاز از طریق ارسال پیام هشدار به تلفن همراه و ارسال کلید مجازی و یا باز نمودن درب از راه دور و … تنها بخشی از ویژگی قفل های هوشمند می باشد که دلیل استفاده از آن ها را کاملا اثبات می نماید.

چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 15:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
soolltani آفلاین



ارسال‌ها : 129
عضویت: 14 /9 /1399
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE قفل هوشمند چیست؟
حفاظت از منزل و ایمن‌سازی نحوه ورود به منزل و جلوگیری از سرقت، تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد؛ اما ورود تکنولوژی به حوزه ایمن سازی منازل، تحولی شگرف پدید آورده است. ورود اینترنت به حوزه اشیا و همه‌گیر شدن اینترنت اشیا، باعث شده است درها و قفل‌ها هوشمند شوند و از طریق اتصال به اینترنت، در طول شبانه‌روز، از وضعیت ایمنی داخل و خارج منزل، گزارش بدهند.ا قفل‌های هوشمند، سفر کردن بی‌خطر است؛ زیرا در صورت بروز هر گونه عامل مشکوک، تصاویر و اطلاعات به صاحبان منازل مخابره می‌شود. همیشه ایامی در سال وجود دارد که ساختمان‌ها و شهر از سکنه خالی می‌شود و بسیاری با سرقت منازل و دارایی‌های خود مواجه می‌شوند. یکی دیگر از موارد کاربرد قفل‌های هوشمند، انبارهای محصولات است که با تامین امنیتشان، نیازی به استخدام نگهبان نیست.

سه شنبه 23 دی 1399 - 00:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با سایت فریاد حق به روزترین وب سایت اسلام,مذهبی به روز باشیم...

تماس با ما | قفل هوشمند چیست؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS