زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:24 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





بهترین نیستیم اما جزو بهترین هایم...
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 178
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 292
عضویت: 16 /10 /1397


نگاهی به چند مدل از قفل های سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان لولازم خانگی، گوشی های هوشمند وقفل دیجیتالدر جهان محسوب میشود، این شرکت کره ای همواره محصولاتی با طراحی زیبا و امنیت فوق العاده بالا تولید میکند، و از استقبال زیادی در سراسر جهان برخوردار است، این شرکت در تولید قفل دیجیتالی خود رقیب شرکت هایی مانند یوکا و یال است و که طیف وسیعی از محصولات تجاری، خانگی و هتلی را تولید میکند، در ادامه این نوشته چند مدل از قفل های سامسونگ را بررسی میکنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.
تاریخچه قفل الکترونیکی سامسونگاین شرکت بزرگ کره ای که تاکنون در تولید محصولات زیادی نوآوری داشته است و در سراسر جهان نام این برند را به محصولات با کیفیتی که تولید میکند میشناسند، در قفل دیجیتال هم این برند انتخاب اول کاربران در سراسر جهان است.
چرا قفل سامسونگ انقدر محبوب است؟به این دلیل کهقفل الکترونیکیسامسونگ از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده میکند، همین موضوع باعث شده است که کاربران که این محصول را انتخاب میکنند بتوانند طیف وسیعی از محصولات را پیش رویشان داشته باشند، از محصولات بیومتریک گرفته، تا مدل های هوشمندی که با استفاده از تلفن همراه کنترل میشوند و با امنیت بالایی که دارند که توانسته اند در میان مردم جای خود را باز کنند.همچنین این شرکت برای تست محصولات خود آنها را تحت آزمایشات سخت افزاری و ایمنی قرار میدهد و محصولات این شرکت دارای انواع گواهی نامه های: ضد شوک الکتریکی، ضد آتش سوزی و.. هستند و در برابر تهدیدات انسانی و طبیعی بسیار مقاومت بالایی دارند.

چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 15:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
soolltani آفلاین



ارسال‌ها : 129
عضویت: 14 /9 /1399
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE نورپردازی در هتل ها
در این مقاله به بررسی وضعیت روشنایی ویژه و قفل های هتلی استفاده شده در هتل های ایران می پردازیم و جنبه های مختلف آن را مورد بحث قرار می دهیم..در نورپردازی دو جنبه مختلف زیبایی شناسی و بعد الکتریکی ، جنبه های مختلفی از موضوع دخیل هستند، که رابط بین معماران و مهندسان مشاور برق است. با توجه به شرایط متاستاتیک و نحوه استفاده از این فناوری ، عدم توجه به بعد فنی ، پروژه را به ورطه پرتگاه سوق می دهد.

یکشنبه 17 اسفند 1399 - 23:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با سایت فریاد حق به روزترین وب سایت اسلام,مذهبی به روز باشیم...

تماس با ما | نگاهی به چند مدل از قفل های سامسونگ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS