زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





بهترین نیستیم اما جزو بهترین هایم...
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 181
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 292
عضویت: 16 /10 /1397


قیمت قفل کارتی درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت دارای اصول و قواعدی می باشد. درب ضد سرقت دارای انواع مختلف است و در بازار ایران به صورت سه دسته اصلی عرضه می شود، که شامل: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی است .در میان این انواع، درب ضد سرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است.
ولی قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترک پایین تر است. نوع چینی ارزانترین آنها است. البته این به معنی بی کیفیت بودن درب ضد سرقت چینی نیست. نکته مهمی که باید در مورد درب های ضد سرقت ایرانی بدانید این است که این درب ها می توانند دقیقا مطابق خواسته شما ساخته شوند یعنی امکان سفارش این درب ها مطابق با نیاز شما وجود دارد.
نصب قفل هوشمند ضد سرقت (قفل ضد سرقت) بر روی هر یک از درب های ذکر شده از قاعده خاص خود پیروی می کند. بر روی درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می توان تمامی قفل های دیجیتال را نصب نمود ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل دیجیتال ضد سرقت بدون دستگیره نصب گردد زیرا با نصب قفل دیجیتال ضد سرقت با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.
البته باید توجه داشت که برای نصب قفل دیجیتال ضد سرقت، درب های ضد سرقت و چوبی باید دارای ویژگی های عمومی زیر باشد در غیر این صورت شرایط برای نصب قفل دیجیتال مشکل و با شرایط خاص امکان پذیر خواهد بود.

شنبه 26 بهمن 1398 - 15:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
soolltani آفلاین



ارسال‌ها : 129
عضویت: 14 /9 /1399
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE ۳ سوال مهم که قبل از خرید قفل کارتی باید از فروشنده بپرسید
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید قبل از خرید هر چیزی بدانید که در هنگام خرید چه سوالاتی باید از فروشنده بپرسید و به چه نکاتی بیشتر توجه کنید این راهنمای خرید
قفل کارتی
می تواند به شما کمک کند که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید

جمعه 03 بهمن 1399 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با سایت فریاد حق به روزترین وب سایت اسلام,مذهبی به روز باشیم...

تماس با ما | قیمت قفل کارتی درب ضد سرقت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS